ادے پور قتل : مسلمانوں کو پیغمبر اسلامؐ کی زندگی اور تعلیمات سے سبق لینے کی ضرورت
ادے پور میں درزی کے دو جنونی قاتلوں کو مثالی سزا ملنی چاہئے کیونکہ انہوں نے قتل ہی نہیں کیا بلکہ وزیر اعظم کو دھمکی بھی دی۔ یہ وحشیانہ قتل ہندوستانی مسلمانوں کے لیے بھی ایک سبق ہے
2873
أ۹
کادے پور میں ایک درزی کے وحشیانہ قتل کی جتنی بھی مذمت کی جائے کم ہے۔ اس گھناؤنے جرم کا ارتکاب مبینہ طور پر پیغمبر محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی توہین کا بدلہ لینے کے لیے کیا گیا تھا، جنہیں مسلمان رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کہتے ہیں۔ ستم ظریفی یہ ہے کہ قاتلوں نے مقتول پر نہ تو رحم کیا اور نہ ہی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے پیغامات کا کوئی احترام کیا۔ مذہب کی آڑ میں جرم کرنے والے اسلام اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی سیرت سے بالکل ناواقف تھے۔
ہر مسلمان مکہ میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ابتدائی دنوں کے کم از کم ایک واقعہ سے واقف ہے۔ جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے خود کو اسلام کا بانی قرار دیا تو انہیں بھی زبردست مخالفت کا سامنا کرنا پڑا۔ مکہ کی ایک خاتون ان سے اتنی دشمنی رکھتی تھیں کہ جب بھی وہ اس کی گلی سے گزرتے تو وہ ان پر کوڑا پھینکتی۔ یہ تقریباً روز کا معمول تھا۔ ایسے ہی ایک دن جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم گلی سے گزرے تو حیران رہ گئے کیونکہ اس دن ان پر کوڑا نہیں پھینکا گیا۔ محمد صاحبؐ نے خاتون کے گھر جا کر اس کی خیریت دریافت کی۔ پتا چلا کہ وہ خاتون بیمار ہو گئی ہیں۔ وہ بیمار خاتون کے پاس گئے اور تکلیف میں اس کی مدد اور شفا کے لیے اپنی خدمات پیش کیں۔ رحم کے اس عمل سے اس خاتون کا دل پگھل گیا اور اس نے اسلام قبول کر لیا۔
وہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم تھے جو رحیم تھے۔ ان کے حقیقی پیروکار ادے پور کے قاتلوں کی طرح نہیں ہو سکتے۔
موجودہ سیاسی ماحول کا سامنا کرنے کے لیے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی سیرت اور تعلیمات پر عمل کریں۔ ابتدائی اسلام کے ان مشکل وقتوں میں، انہوں نے اپنے پیروکاروں کو صبر کی تلقین کی اور انہیں مشورہ دیا کہ ان پر جو بھی مصیبت آئے اسے صبر سے برداشت کریں۔ موجودہ سیاسی اور سماجی حالات میں ہندوستانی مسلمانوں کے پاس واحد آپشن یہ ہے کہ وہ ہر مصیبت کو صبر سے برداشت کریں۔ کوئی بھی جذباتی عمل یقیناً ایک ردعمل کا باعث بنے گا جس سے صرف اور صرف فرقہ وارانہ طاقتوں کو تقویت ملے گی۔
اگر آپ ماضی میں فرقہ وارانہ بحرانوں کے دوران ہندوستانی مسلم قیادت کے جذباتی ردعمل پر نظر ڈالیں تو آپ کو اندازہ ہوگا کہ انہوں نے 1980 کی دہائی کے آخر تک بی جے پی کو عروج تک پہنچنے میں بہت زیادہ مدد کی ہے۔ 1984 کے پارلیمانی انتخابات کے بعد بی جے پی کے پاس صرف دو لوک سبھا سیٹیں تھیں۔ بمشکل دو سال بعد 1986 میں بابری مسجد کے دروازے کھل گئے۔ اچانک بابری مسجد ایکشن کمیٹی ’’ایودھیا مسجد کے دفاع‘‘ کے لیے اٹھ کھڑی ہوئی۔
کمیٹی نے مسجد کے دفاع میں انتہائی جذباتی انداز اختیار کیا اور مسئلے کو سڑکوں پر لے جانے کا فیصلہ کیا۔ وشو ہندو پریشد کی مسلمانوں سے درخواست تھی کہ بابری مسجد کو خالی کر دیا جائے اور ہندوؤں کو رام مندر تعمیر کرنے دیا جائے کیونکہ ہندوؤں کا خیال ہے کہ یہ مسجد بھگوان رام کی جائے پیدائش پر تعمیر کی گئی تھی۔
بابری مسجد ایکشن کمیٹی یعنی بی ایم اے سی نے بڑی ریلیاں نکالیں، جن پر مذہبی جذبات بھڑکانے کا بہت زیادہ الزام لگایا گیا اور اللہ اکبر جیسے جذباتی نعرے لگائے گئے۔ ان ریلیوں سے بڑے پیمانے پر پیغام یہ تھا کہ مسلمان کچھ بھی ہو مسجد نہیں دیں گے۔
سنگھ پریوار بشمول بی جے پی خاموشی سے تماشہ دیکھتی رہی جب کہ وی ایچ پی بیانات جاری کرنے میں مصروف تھی اور پریس کانفرنس کر کے وہیں رام مندر کی تعمیر کا عہد کر رہی تھی۔
سنگھ نے ایک طویل مدتی حکمت عملی کے ساتھ بہت زیادہ ہوشیار کھیل کھیلا تاکہ بی ایم اے سی کے جذباتی اشتعال میں ہندو ردعمل کو جنم دیا جا سکے۔ بی ایم اے سی کی جانب سے کئی مسلم ریلیاں نکالنے کے بعد، وی ایچ پی بھی اپنے معاملے کو لے کر سڑک پر آگئی۔ آہستہ آہستہ لیکن یقینی طور پر بابری مسجد کے معاملے نے فرقہ وارانہ ہندو بمقابلہ مسلم رنگ حاصل کرنا شروع کر دیا اور یہی سنگھ کا گیم پلان تھا۔
اگر آپ مسلم فیکٹر کو نکال دیں تو آر ایس ایس اور بی جے پی کی سیاست زمین پر گر جاتی ہے اور ان کے پاس پیش کرنے کے لیے بہت کم ہے۔ بابری مسجد پر بی ایم اے سی کے بیان بازی اور جذباتی اشتعال نے بی جے پی کو ایندھن اور تقویت فراہم کی۔ اڈوانی نے رتھ یاترا نکالی جس میں رام مندر پر ہندوؤں سے اتنی ہی جذباتی اپیل کی گئی۔
ہم سب جانتے ہیں کہ کس طرح بی جے پی ہندو ردعمل پیدا کرنے میں کامیاب ہوئی اور کس طرح بی جے پی نے خود کو ہندوؤں کی واحد پارٹی کے طور پر قائم کیا۔ 1992 میں بابری مسجد کے منہدم ہونے کے بعد بی جے پی نے کبھی پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ ہندوستان کے مسلم عوام آج اپنے ہی کمیونٹی لیڈروں کی غیر تصوراتی اور جذباتی سیاسی حکمت عملی کی قیمت ادا کر رہے ہیں۔
ادے پور کا قتل ایک بار پھر ایک ایسا عمل ہے جو ہندوؤں کے ردعمل کو بھڑکا دے گا۔ یہ سانحہ راجستھان میں اگلے اسمبلی انتخابات میں بی جے پی کے ہندو ووٹوں کے پولرائزیشن کے لیے زمین تیار کرے گا۔
ہندوستانی مسلمانوں کو سمجھداری سے کام لینا چاہئے اور جذباتی ہو کر جواب نہیں دینا چاہئے۔ ادے پور کے درزی کا سر قلم کرنے والے دو افراد کو قتل اور ملک کے وزیر اعظم کو دھمکی دینے کے جرم میں سزا ملنی چاہیے۔
Follow us: Facebook, Twitter, Google News
قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔
Published: 30 Jun 2022, 7:11 AM